Raamdecoratie op maat bestellen is niet eng!

06 maart 2016

Raamdecoratie op maat online bestellen? Veel mensen vinden dat nog wat eng. Raamdecoratie is iets waar je lang van wil blijven genieten en er hangt toch een prijskaartje aan. Zeker van je zaak zijn is dus prettig. Wij leggen je uit waarom het bestellen van raamdecoratie online niet eng is! Dit doen we door het nodige te vertellen over garantie, klantbeoordelingen, betalingen en de levering. 

Garantie

Interessant om te weten zijn de garantievoorwaarden. De garantie die Jaloezieenverkoop.nl biedt, geldt als volgt:

“De garantie geldt 2 jaar bij normaal gebruik van de raamdecoratie.”

Mocht er in die 2 jaar iets zijn waar je niet tevreden over bent, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken, samen met jou, een passende oplossing voor het probleem.

Klantbeoordelingen

Elke klant van Jaloezieenverkoop.nl krijgt circa twee weken na de afleverdatum een mail toegestuurd waarin wordt gevraagd de ervaringen te delen in vorm van een klantbeoordeling. Alle klantbeoordelingen van Jaloezieenverkoop.nl zijn afkomstig van onze klanten. Door op de afbeelding hieronder te klikken, komt u bij de klantbeoordelingen.

Raamdecoratie op maat

Betaling

Je kunt gemakkelijk via iDeal, per overschrijving of rembours betalen. De eerste twee mogelijkheden houden in dat je betaalt nadat je de definitieve keuze hebt gemaakt. De derde optie, rembours, houdt in dat je pas betaalt wanneer de bestelling bij het door jouw opgegeven afleveradres wordt afgeleverd. Het is niet mogelijk om te pinnen. Wij vragen je dus om contant en gepast te betalen.

Levering

De fabricage van raamdecoratie op maat zal circa 1,5 week bedragen (m.u.v. houten jaloezieën). Ligt je bestelling klaar voor verzending? Dan zullen wij contact met je opnemen om een gewenste leverdatum af te spreken. De levering wordt uiteindelijk voltooid door onze vaste koerier, TransMission.

Twijfel je nog steeds?

Wij begrijpen dat je misschien nog twijfelt over het online bestellen van je raamdecoratie. Of misschien is er nog wat onduidelijk en heb je een blijvende vraag. Het is aannemelijk dat deze vraag tussen de veelgestelde vragen op onze website staan. Zo niet? In de kantooruren kan je altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. Dit kan via de chat op onze website, per telefoon of per e-mail.